עו"ד פישלר על המעקב הלא חוקי: "המשטרה משקרת לציבור במצח נחושה"

איתי גדסי 1 Comment on עו"ד פישלר על המעקב הלא חוקי: "המשטרה משקרת לציבור במצח נחושה"

עו"ד פיני פישלר לשעבר קצין ביחידה החוקרת בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את התנהלות היועמ"ש לשעבר מנדלבליט והבהיר כי רק ועדת חקירה בהרכב של 11 תוכל לבדוק את פרשת ווטרגייט הישראלי

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד פיני פישלר קצין ביחידת החקירות לשעבר התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרידמן התייחס לרעידת האדמה בפרסום על המעקב אחר מעורבים בפרשת נתניהו, "המחשב והטלפון הכל מתוקתק על ידי אלשיך וחבר מריעיו". על הדילוג על תקופת אלשיך לראשונה בהתחלה אמר פישלר, "מנדלבליט שלף בשליפה נוראה אבל בסופו של דבר הוא משתכנע שגם זה בימי אלשיך. והטעות השנייה שעו"ד מררי שהייתה כמה חדרים לידו תבדוק את העניין ולא כך, צריכה לקום ועדת חקירה בהרכב של 11".

פישלר תקף בחריפות את תרבות המשטרה לשקר לציבור, "זה לא פרשת רות דוד, או המימד החמישי, גיא ניר אמר שהמשטרה עובדת עם כלים עבריינים. דוחו"ת מבקר המדינה בעניין. משטרת ישראל שולחת ניצבי משנה ותתי ניצב, וקודם כל משקרים לציבור במצח נחושה לציבור. ודובר המשטרה אומר שכולם יתנצלו אחר כך ויבקשו סליחה. זה התרבות של המשטרה להשתיק אנשים ולהדוף ביקורת זה החולי הרע".

פישלר מתאר כי התנהלות רשויות החוק היא נגד החוק בצורה בוטה, "יש חוק יסוד במדינת ישראל של כבוד האדם וחירותו ועל כך ברק כתב ספרים שלמים ועשה מזה מיליונים. שם כתוב סוד שיחו של אדם ורשימותיו והחוק הזה הפך למרמס בפרשות האלה, אני אומר לאנשי משרד המשפטים לכו ללמוד את החוק ותראו איך כעת יש הפיכה חוקתית".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בגלל זה אומרים משקרה לא משטרה